Måndag, Tisdag, Onsdag och idag.

Måndag: Tränade is stort sätt bara. Vilket gick åt helvete rent ut sagt pga min dåliga matvanor. Jag måste ta tag i det här nu.

Tisdag: Förmiddagen spenderades vid nått jävla bad i mjölby. Men jag var inte på badhumör så jag låg mest och solade och läste T. Vill jag ens skriva för vilken gång i ordningen det är? Nej, jag trodde nästan det. Träning.

Onsdag:  Vaknade upp vad en sisodär 1 kankse. Läste lite mer T. Gick upp vid halv 4 för att medisinera katten min.

Och så började jag känna av mitt jävla knä igen. Fan vad jag hatar det. Men jag få ju skylla mig själv. Spelar man handboll får man ta smällarna. Det sliter på knäna det vet jag. Och jag började få problem med knäna redan för ett par månader sedan men har inte gjort nått mer med det. Men vi får väll sehur det blir nu, och med träningen imorgon. Fan, om inte mitt knä är bättre imorgn kommer inte jag kunna springa nått jävla hedavarv! Fan! Jaja, hoppas, hoppas.

Idag ska jag ialla fall följa med mamma till vetrinären (tror jag) för att kolla Stjärna igen. Jag kankse inte har sagt det men för någon vecka sedan skadade hon sig kraftigt i ögat. Vi vet inte varför men nu kommer hon i alla fall vara blind där resten av livet. Och dom första dagarna när mamma jobbade var det ju jag som fick ta hand om medicineringen. VAR 20 MINUT! Då var det sjukt irriterande men nu är jag bara glad att det har blivit bättre! Aja, vaför satt jag och skrev allt det där. Var det verkligen någon som brydde sig? Haha. Jaja, läs om ni känner för det...

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0