Natti-natti...?

Borde inte jag sova? Jo, det borde jag verkligen men jag har vänt på dygnet dom senaste dagarna. Jag lägger mig vid 5-6 på morgonen och vaknar sedan klockan 2-3 på eftermiddagen. Men sen är det ju lite svårt att ändra på när jag har börjat. Eftersom jag redan är fel. Jag är helt hyper! OMJ!

Jag sitter med musik på högsta volymen så jag lovar att någon kommer komma in här vilken minut som helst och slå till mig. Haha. Men whatever.

Jag funderar på att smyga ner - ta jordgubbarna som igentligen var över till pappa - och sätta mig och käka. Haha. Eller bara springa ett hedavarv. Jag har typ energin till det just nu. Är det inte ironiskt?

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: ankan

wohooo!

jag förstår dig! om du får energi av samma som mig xD

2009-06-27 @ 09:29:00
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0