OMG(NM)!

Ofyfan! Min dag blev precis ett jävla massa bättre. OMG!OMG!OMG! Jag sitter och krampar - på samma sätt som jag gjorde när jag såg att JB kommer till sverige. Allt jag kan tänka är - det här händer inte, det här händer inte. OMG!OMG!OMG! SÄG ATT JAG INTE DRÖMMER!

NEW MOON TRAILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
OMG!




"this is the last time you´ll ever see me" mitt hjärta stanna varje gång. det spelar ingen roll att jag vet att det slutar bra. det förstör mig varje gång. haha. hej välbäckanta besatthet.

OMG!OMG!OMG!OMGGGGGGGG!

Nu kommer min planering spricka totalt. Jag som trodde jag verkens kulle få nått gjort idag. FAN! Men jag kna inte göra något åt det. Jag är besatt och så är det bara.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0