Soliga dagar.

Förlåt så himmmmmmmmmmmla mycket för ointressanta inlägg, men dessa dagar då solen skiner har jag verkligen inget att skriva så länge jag inte träffar någon av de bästa. Och det har bara hänt 1 gång än så länge. Haha. Älskar dig A! Hon och jag hade det fett mysigt i Torsdags efter min träning. A&S + B&J vid kanalen tillsommans med JB (inte dom i mänsklig form även om jag verkligen skulle vilja det utan deras underbara musik). Ja... kan det bli bättre? Svårslaget -  det håller jag med om.

Nu ska jag precis börja på 5te kapitlet av LADH... see ya. Jo, 1 sak till bara...

Ni förstår kankse själva att min närvaro här på bloggen kommer minska kraftigt nu under sommaren. Men ni kommer verkligen inte att vara helt bortglömda. Det lovar jag er!

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: ankan

svårslaget! <33333

Det blir mys imr <3

2009-06-29 @ 15:49:05
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0