Söndagen den 14 juni 2009.

Idag sov jag till 12. Vet ni hur skönt det var eller? Men ändo känner jag mig inte helt utvilad. Men det kankse är far att jag inte gör något. Men vad ska jag göra då? Usch vad uttråkad jag är. Och det har fan bara gått 3 dagar på lovet. Krisläge! Haha. Men jag har lovat mig själv att hitta på massor i veckans som nu kommer. Inte vet jag vad än men det får tiden utvisa.

Jag hoppas på att få hem LVATT imorgon eftersom releasdatumet här i Europa är 15 juni, men sen såg jag på cdons hemsida att dom inte har releasdatum fören 17 juni. Tror i att jag fick damp eller? Så jag sitter typ och ber till gud att jag ska få den imorgon. För det ska verkligen vara 15 juni här i Europa. Det står det överallt och dom har sagt det själva! Om jag inte har fått skivan med posten imorgon kommer det finnas ett lång och argt inlägg på bloggen för er att läsa någon gång under dagen.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: ankan

hahahahahhaa Steffiiii! (Y)

Jag kan ju inte låta bli att garva, FÖR JAG FÅR DET INTE FÖRENS 18 TIDIGAST JUU :O!!!

2009-06-14 @ 19:14:34
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0