Söndag/Måndag natt.

Den dåliga uppdateringen idag beror helt änkelt på 2 saker. Vill ni veta vad? Okej... 1. Det har varit alldeless för fint väder för att sitta inne vid datorn. 2. Från 8 och frammåt har jag varit bort och hyrt film och sedan mysit framför TV. Det blev Twiligt och Wild Child. Jaja, jag vet att jag är störd. Men det vet jag redan. Haha. 

Imorgon (Idag?) ska jag verken sätta igång med min träning också! Jag har ju lite mål i handbollen som ska upfyllas. Haha.

Nu ska jag läsa ett kapitel eller 2 och sedan sova. Jag behöver verkligen det. Men av någon anledning vill jag inte. Igår gick jag och la mig klocan halv 6. Efter att ha stått framför spegeln till 5 kastat med mitt hår med Hey Baby på högsta volym! Förlåt alla som stördes av det! Haha.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Ankiiis

heeeeyy baaaby! haha låten är typ för härlig! :D

2009-06-29 @ 15:50:23
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0