The dating game.

Jag hittade en video på youtube för ett par dager sedan där dom väljer vilka Jb borde dejta.

Nick tillsammans med Dakota Fannig? Eller Victoria Justice från Zoey 101?
Kolla in videon här...
Nick ska vara tillsammans med Selena. Det bara ska vara så!

Skulle Kevin passa med 90210 stjärnan Annalynne McCord eller Rihanna (usch, vilket förslag)? 
Video finns här...
Kevin skulle fan passa med Ashley Green (spelar Alice Cullen i Twilight). Sjukt söta.

Vem skulle passa bäst till Joe. Lucy Hale (vem fan är det?) eller Demi? Äntligen ett vettigt förlag!
Ge mig Jemi nu! Videon finns här...

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: ankan

DEMI DEMI DEMI DEMI DEMI DEMI!! OM JAG SÅ SKA BEHÖVA DUNKA IN DET I HANS HUVUD! haha ( om jag nu skulle få chans till det, tralalala. ) hahaha xD <3

2009-03-25 @ 07:51:53
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0