Twilight igen.

Känner att det var ett tag sedan jag tog up det här i bloggen. Men jag är fortfarande lika beroende av Twilight så ni behöver inte oroa er över det. Haha.

Hittade en interwju typ med dom flesta. Haha och det ända frågorna Taylor får är typ. Erkänna att du ville spela Edward? Är du inte avundsjuk på Edward? Blablabla. Visst, jag älskar Taylor men jag hatar Jacob!



Raderade scener.

1.


"Do you really wanna taste?"
"Yes
"

2.


3.
 

Förlåt för att inlägget blir jobbigt långt med alla youtube klippen men jag tyckte att ni lika gärna kunde komma på dom här.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: alexandra :)

haha, jo dom där har ja sett :)

sjukt bra ärom ju! :)

säg nån som inte är beroende! :o :)

2009-03-24 @ 21:23:00
URL: http://alexandraadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0