Bio!

Så jag var på bio med Ankan i lördags. Vi såg natt på museet 2. Kommentera gärna stavningen om den är fel... Haha. I alla fall... Den var super bra. Fast jag skrattade lika mycket till filmen som jag gjorde till reklamen innan. Sommar men Göran - En film som måste ses om man gillar att skratta. Och eftertexterna gjorde mig skackis... helt serriöst. JBs nya lår Fly with me spelades. Helt sjukt underbar. Ahh! JB hade även en liten roll i filmen. Dom spelade små cupids eller vad det heter. I och för sej var dom men typ 20 sekunder i bild max under hela filmen men det gjorde lätt min dag när Joe och Nick sjöng. Omj!

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: youknowwhoiam xD

sötaste när dom sjööng.

aaahhhww ! <3

2009-05-26 @ 19:32:10
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0