Hide away.

Not whitout grace - Hide away


Ett svenskt band som inte är allt för gamla. Jag skulle tro att dom är någon stans i min ålder. runt 15 kankse. I alla fall tjejen som sjunger. Jag hörde hennes cover på Never think (en låt av Robert som är med i Twilight) och jag älskade det verkligen. Och nu såg jag att dom försöker få med den här låten i New Moon. Lyssna på den och förställ er sedan Edward som gå iväg efter att ha berättat att han lämnar henne. Jag får tårar i ögonon bara av att tänka på det. Så otroligt fint.

Jag är helt beroende! My god! Så vorde det bara inte helt troligt om den kom med i filmen. Visst, jag fattar ju själv att chansen är liten som fan men i alla fall. Chansen finns även om den är liten.

Folk gör till och med fan videos till den. Det är fan coolt! Kolla in 1 av dem här.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0