New Moon.

Dom säger att den här är officiell men varför har då Taylor sitt Taylor hår och inte Jacob håret? Jaja...
 

Gud - den är så vacker. Edwaaaaaaaard! OME!
 
Jag gillar verkligen inte att Bella håller i Jacob istället för Edward men det är ju en självklarhet med tanke på hanlingen. Hon kan ju inte stå och bli beskyddad av någon som lämnar henne i 250 sidor eller nått.

Jag har verkligen längtat efter det här. Nu när jag har sätt Twilight 1 miljon gånger dör jag bara av längtan att få se NM. Jag är lixom inne på 3de gången jag läser den. Haha.

Bara för att jag inte har något liv kollade jag precis hur många sidor han faktsikt är borta - Jag fick det till 299. Eller 300 beroende från vilken sida man slutar räckna.

30 ocktober 2009.
31 ocktober 2009.
20 november 2009.
Min höst kommer vera bäst.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0