Onsdag.

Jag borde plugga musik och jag borde skriva på min Hemkunskaps-uppsats... men icke sa nicke. Haha. Alltis ska något distrahera mig. Och hungrig är jag också. Tror jag... jag vet fan inte. Haha. Herre gud! Jag behöver nog det här jävla sommarlovet. Jag verkar vara helt vek! Haha.

Nej... nu ska jag bara skriva klart det här inlägget sen ska jag börja men skolan. Urgh! Jag vill inte... mamma. Haha. Skärpning, ta dig samman Stephanie. Jag vill läsaaaaaaaaaaaa... inte plugga. OkLägg av, gör det bara. Du har inget val. Okej då!... Ursäkta mitt "försök att vara rolig"... jag har mina stunder då jag får nått sorts anfall och bara måste tönta mig. Jag är som jag är... Gilla det eller dra. Men gilla det helst för jag tycker inte om när i drar. Ni ser, där kom mitt "anfall" igen. Urgh! Haha. 

Som sagt skolan... det är ju bara att sätta igång. 

Puss  &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0