Right on.

Läs bara om du verklien inte har något att göra... för som flesta finner nog inget intresse i det här.

Jag har haft annat att göra helt enkelt. Take it or leave it.

1. Jag har njutit av det fina vädret så gott det går i mitt tillstånd. Min förkylning vägrar släppa och jag tror fan att det är värre en en vanlig förkylning. Halsfluss kankse. bäst att man kollar kanske...

2. Jag är helt cp över nya albumet. Just fan! JAG BESTÄLLDE DET FÖRUT! OMJ! OMJ! OMJ! Jag är beroende av låtarna. Här kan du lyssna på bitar av alla låtarna från nya plattan Lines, Vines and Trying Times.

Nu talar jag för dom flesta JB fans att man inte längre kan säga till oss... "hur fan kan ni lyssna på den där pojkbands skiten". För den finns inte där längre. Jag håller med till 80% att dom hade den typiska pojkbands pop/rock stilen förut men jag håller inte med om att det är skit. Men jag låter alla tyck vad dom vill. Jag skriver inte det här fär att "hämnas" eller vad man nu ska kalla det. Jag bara säger att nu kan ni inte gnälla om musiken längre. Dom har mognat tillsammans med musiken. punkt slut.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: ankiissss

oommmmjjj NYYYAAA PLAAATTTAANN!!! :D

2009-06-01 @ 14:15:03
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0