Riktigt skit dag!

Jag vaknade nu vad 10! Jävlar! Jag skulle ha åkt för länge sedan. Jag skulle cykla till skolan idag - fråga mig inte varför. Jag bara vill det. Jag och mina ibland sjuka ideer... Och jag hittar inte min mobil heller. Och precis därför vaknade jag inte av något alarm! Fan, nu fattar jag. Jag undrade varför det inte gick igång. Så jag kan ju inte ringa till någon och be dom säga att jag är sjuk heller. För nu pallar jag inte åka till skolan. Vafan är det här? Ahhhh... jävla helvetes dag rent ut sagt! Jag behöver min mobil! Pronto!

Men slippa skolan är ju aldrig fel så jag får väll se det som possitivt då. Bara en liten förvarning nu då. Eftersom så här mycket redan har gått fel idag kommer resten av inläggen idag säker bara vara gnäll inlägg. Men jag lovar att jag ska försöka behärska mig. Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0