Sjuk!

Idag blev det ingen skolan. Vaknade upp med värsta huvudvärken och feber. Lite halv yr var jag också. Sånna dagar är inte roliga. Usch nej! Så jag gick och la mig igen till halv 11 eller något liknande. Då tog jag frukost, satte mig vid tvn och sedan datorn igen. Sen läste jag lite T och sen dator igen. Och där är vi nu. Jag tror även att jag ska gå ut på en promenad snart. Med min tillfällig drog - Jesse McCartney i öronen. Härligt.

Ganska soft tajming med sjukdommen också. Idag var det fysikprov och jag var inte alls redo för det. Så lite bra tajming var det ju. Men jag antar att jag kommer få gör det imorgon istället. Suck! Haha.

I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I wanna chase
You're the one I wanna hold
I wont let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0