Sjukdom...

Bloggen har inte varit så hörgt prioriterad dom senaste dagarna. Ibland blir det så. Och i mitt fall - allt för ofta. Sorry! Jag var hemma från skolan i torsdags som ni vet pga feber och huvudvärk. Och den där jävla huvudvärken har bara blivit värre. Det är så otroligt jobbit. Fast en av anledningarna kan ju faktiskt vara att jag hör Paranoid hela dagarna. Helt underbart! Haha.

Jag har fixat lite med Fridas blogg. Hon har gjort headern själv men jag fixade det andra. Ta en till vet jag. Det är bar att klicka här. Haha.

Nu blir det nog ut i solen och softa lite. Ha det gött!

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Emma<33

hejhej!

vad ska du göra i dag då?

2009-05-09 @ 14:00:31
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: Emma<33

jag ska typ inte göra nåt eftersom att jag har feber!=( men Filippa har säkert några planer...



kramiz!

2009-05-09 @ 14:37:51
URL: http://badfiorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0