Stay strong.

Gud! Vad är det nu? 4 dagar sedan jag bloggade? Haha, tiden går fort när man har tråkigt. Jag har nämligen haft fullt upp med att pluggat under dessa dagar. Eller okej, pluggat kankse jag inte har gjort så jätte mycket men jag har lagt ner tid på annat i stället. Så bloggen har jag inte hunnit med. Men nu är jag back on track ingen.


Förut hade jag verklien inget att göra så jag ställde mig och lockade håret.

Fråga mig inte vad det är jag gör på bilden som gör att jag måste täcka över det... Jag vet inte själv!

Resultatet av 1 timme arbete.

Jag blev ganska nöjd med hur det blev. På bilden ligger det lite konstigt så jag vetifan hur ni komer tro det såg ut nu men inte som det gör på bilden i alla fall. Lockarna var gämna och fina. Det som sög var ju att efter bara 1 timma var allt borta. Lockarna hade försvunnit. Suck! Då är det inte kul. Jag som trodde jag hittat min skolavslutnings frisyr... Jag får väll komma på nått annat. Några tips?

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Ankan

snyggt!

det finns något som heter hårspray kanske ? :)

2009-05-15 @ 23:47:03
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0