He dosen't want you.

Galnaste dagen ever... ni vet ju allihopa att den blev en sen natt igår/idag. Och jag fick totalt typ 1,5 timmars sömn. Efter att ha sovit fram tills skolan började... Helt galet. Helt plötsligt hör jag bara mamma skrika "Stephanie vart är du, vi ska åka nu!" Jag flyger upp ur sängen. Haha, så mamma var tvungen att åka och jag fick be Julia komma och hämta mig på moppen. Så jag fick ju typ 1 timmes sovmorgon. Vilket jag verkligen behövde.

Skolan flöt ju på ganska fort sen. Lunchrasten var lätt roligast. Vi har inte vänner. Haha! Vi planerad vad vi ska göra på nyår... Haha, vi ska åka till Dalarna och röja. Haha, önsketänkande. Haha!

När jag kom hem skulle jag ha satt mig ner med spanska på en gång men hur ofta gör jagskolarbetet direkt när jag kommer innanför dörren... hur ofta gör jag skolarbetet över huvud taget? Haha! Ne, men hur som hellst jag somnade i soffan och sov sedan till 7. Sjukt jävla inte bra! Och jag har inte gjort någon spanska nu heller! Vafan håll jag på med igentligen. Och imorgon då, för idag orkar jag inte... Eller jag kan köra lite glosmaskinen, det får räcka.

Juste, imorgon skulle jag ju vara emo i skolan också... Haha!

Och nu till DAGENS: Jag har hittat klippet som verkligen får mitt hjärta att göra ont... Edward lämnar Bella... Klippet kan ni kolla på här! Jag vet inte riktigt om jag tycker ni ska kolla, jag vart överlycklig när jag hittade men nu har jag sätt för mycket känns det nästan som! Men ni gör självklart som ni vill! Som alltid! Haha! Varning för tårar! Mycket tårar! Nu gäller det -
1 7  F U C K I N G  D A G A R  !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0