Forever 17.

Okej, ska jag äntligen orka gör ett inlägg. För sanningen är att jag verkligen inte har orkat sätta mig och skriva ett jävla inlägg! Så vi kankse kan ta en liten genomgång om vad som har hänt medans jag har varit borta...

- Idag fick jag reda på att jag kom med i en Lucia... sak som jag ville vara med på! nice var det! Hahaha!

- Igår var det öppet hus på Folkunga och jag vill verkligen gå musik där! Men jag vet inte! Jag är osäker... Men som jag sa till en viss Victoria Möller - Jag får sluta tänka så mycket och göra det jag vill! :D

- New Moon och Paris närmar sig med stormsteg! Helt crazy! Och jag har fortfarande inte skaffat pass kom jag på nu! OMFG! Bara så ni vet kommer jag typ dagen inna lägga upp alla dom klipp som finns kring filmen här på bloggen... alla scener ur filmer menar jag! Haha! Typ mest för min skull, jag vill ju inte glömma bort något! Haha!

Nytt klipp för den som bryr sig... Vilket jag gör! Haha!


Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0