I can change, if that's what it takes for you to stay.



Jag utser härmed mig själv till världens sämsta bloggare.
- "Grattis Stephanie! Hur känns det?"
- "Förjävligt!"

Jag har verkligen satt mig ner och blivit helt sentemental eller nått. (Jag har ingen aning om det ordet betyder det jag tror att det betyder men vi kör på det. Haha!)

Från det instrumentala soundtracket från New Moon. Det är så vackert, att jag faktiskt gråter...


Bara en läskigt fin låt. Om det nu är så bara...


Ja, annars då? Jag jag jätte snorig. Jag är jätte trött. Jag har jätte ont i huvudet. Jag har jätte mycket att göra. Jag orkar inte. Jag är lite snorigare igen. Ja, det är väll så det ser ut typ.

Så jag tror att jag ska börja trycka i mig en jävla massa te nu. Det lär väll inte bli värre i alla fall.

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0