Framtiden...

Just nu sitter jag planerar min framtid... eller ganska nära i alla fall! Jag funderar på gymnasium! Vi fick några kataloger idag... som jag bara ska springa ner och hämta! Vänta lite...

Okej, det där var väll lite halvnördigt! Ni har ju ingen aning om jag skriver det här och tar en paus på 1 timme och fortsätter skriva. Aja, whatever! Inlevelse heter det! Okej, nu fortsätter vi med ämnet! Jag tappade verkligen tråden där! Jag har en tendens att gör det ibland! Fan igen...

Okej, så jag sitter och funderar lite som sagt! Och just nu lutar det mot att jag kommmer börja på Folkunga. Jag har 2 linjer jag inte kan betämma mig mellan, Sam med musikprofil eller Musikgymnasium. Jag kan verkligen inte välja. Jag skulle verkligen behöva gå en bred utbildning eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill bli när jag ska börja jobba och då blir det ju perfekt med en musikprofil eftersom jag älskar musik och allt som hör till...

Men samtidigt skulle det vara så otroligt roligt att få gå en riktig musik linje! Jag vill verkligen det! Men dom har antagningsprov till det! Att behöva ställa sig där och sjung för folket är ju inte så farligt men sen om man inte kommer in! Dom tycker att man sjunger förjävligt! Vafan gör man då? Om man typ ser på deras ansikten att dom hatar det! Så otroligt pinsamt! Och sedan ska man sitta och ha en intervju med typ rektor och shit! Awkward! Aja, jag ska i alla fall söka så får vi se vart det leder!

Har ni börjat fundera på gymnasium än? Eller om ni redan går i gymnasit... vad går ni för linje? Vad rekomenderar du?

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: fridar

just nu funderar jag på Jensen gymnasiet, antingen sam ekonomi, eller beteendervetenskap.. hehe de är iaf dom som jag vill veta mer om liksom ! :)

2009-10-06 @ 16:04:54
URL: http://friiidaru.blogg.se/
Postat av: Ankan

duvet, Ljunkan har ju sam - estetisk, och då är det antingen dans, teater eller musik, det kanske oxå är ngt? haha det lutar det åt för mig, och då skulle vi gå i samma klass förutom estetiska saken xD hahaha :P

2009-10-06 @ 16:52:28
URL: http://ankkann.blogg.se/
Postat av: Andrea

usch ja! men jag mååste banka in i mitt huvud: VÄLJA SKOLA EFTER LINJE och IIINTE tvärtom!haha :P

2009-10-06 @ 20:17:36
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0