I will fight back, maybe not today, maybe not tomorrow, but someday.


Det finns miljoner saker jag borde göra. Matten står helt klart högt upp på den listan. Men det är för jobbigt, det är för tråkigt, jag är för uppspelt över annat och jag är helt enkelt för trött för att ens orka bry mig. Jag kan inte tänka och jag vill inte tänka.

Musiken tar upp alldeless för mycket av min tid, som jag för övrig har läskigt lite av nu för tiden. Det är helt underbart men inte bra alls.

Jo, men helt allvarligt tjejen, du måste sätta igång nu! Du hörde studievägledaren idag - det är nu det gäller! Då kan jag inte sitta här och ödsla min allt för dyrbara tid på inget.

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0