I'm telling you I'm sorry but you just walk away. I'm standing alone outside with nothing left to say.




Så jag ska verkligen inte skriva ett helt inlägg var jag har ont igen men jag ska säga er! Jag kan i stor sätt inte röra på mig! Haha.

 

Så kvällen blir ganska lugn antar jag. Imorgon händer det lite mer dock! Ska heja på tjejerna som har seriestart! Mot RP! Tuff öppning men eftersom jag är där och hejar kommer det gå super. Haha. Efter det blir det troligtvis så att jag åker hem till Julia och dampar loss! Skojigt! ♥

 

Nu ska jag fortsätta leta efter min motivation att skriva uppsatser, för här finns den inte! *suck*

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Ankan

vi ska dampa sönder! haha inget problem, du är ju med mig ? HÖHÖ

2009-10-02 @ 18:37:15
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0