JAG HAR BILJETTER!

OMG! Eller borde jag säga OME? Igår var en freakad kväll för mig! Runt 6 upptäckte jag att det fanns biljetter till New Moons nattvisning här i Linköping så jag blir helt hyper och springer nog runt i 20 minuter för att försöka hitta mobilnummer till Ankan och Julia (min mobil finns inte tillgänglig just nu... eller för alltid! men back to the point!) tills jag kommer på att jag har Julias nummer sparat i mammas mobil. Så jag ringer och det var ok för henne, tack för det! Haha. Men Ankan var inte lika lätt att få tag på! Så jag börjar drabbas av lite småpanik! Jag ser nämligen biljetterna försvinna. 1 efter 1... Och jag får inte tag på människan. Vredesutbrott! Men skitsamma... efter ett par timmar svarar hon i alla fall! Och då börjar typ problemen!

Ankan hade problem att köpa sina så platserna vi har valt hinner bli köpta! FAN! Vi väljer ett par andra! NÅGON KÖPER DOM! JAG HYPERVENTILLERAR VI DET HÄR LAGET och skriker via msn att hon måste skynda sig! Det funkar tillslut för henne och jag köper dom platserna jag skulle köpa! Ankan via msn "JAG KAN INTE KÖPA MED MITT KORT!!!" Jag trodde jag skulle dö där! Så jag blir räddaren fort som fan och köper hennes platser också innan dom blir upptagna. Fyfan! Dom 30 minuterna var fan det värsta i mitt liv typ! Men nu är jag glad som fan!

Är jag inte väldigt duktigt på att göra något så enkelt som att köpa biobiljetter så dramatiskt?

Kalenderna är markerad 19/11 21.15!
Visning av först Twilight och sedan New Moon. Till och med Ankan vart uppspelt så det här måste vara bra! Haha! Det kommer vara bra! Med 100% säkerhet!


J A G  V I L L  H A  N O V E M B E R  N U !


Kommentarer
Postat av: andrea

(Y)(Y)(Y)(Y) ! haha xD NOVEMBER SER JÄVLIGT LOVANDE UT ASSÅÅÅÅ !!!! :D <3333333

2009-10-22 @ 18:39:57
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0