Jobbiga veckor....

Kul... nu har jag fått syn på någon annan vampyr sak! Med Drew Seeley och Lucas Grabeel (Sharpeys? bror i HSM) Jag väntar bara på att jag ska bli beroende av det också när det kommer ut! Haha, jag är störd! På riktigt.

från soundtracket.


Ja, annars är det väll inte så mycket! Bloggandet ligger i stort sätt nere eftersom jag är bombad med skola just nu! Denna vecka har innehållit Spanskaprov i måndag som jag fick IG på. Bra jobbat! Engelskaprov igår som ändå kändes ganska bra och imorgon har vi hemkunskapsprov. Vilket jag är otroligt osäker på! Usch nej! Det känns inte bra! Men jag gör mitt bästa... nästa vecka är det verkligen kris! Omprov i Spanska, Matte prov på 2 kapitel och troligtvis 2 SO prov! Jag dör! Fyfan! Ibland är skolan bra jävla jobbig...



Nu ska jag fortsätta med hemkunskapen! Kanske kan jag få ett ord att fastna i huvudet!

Puss &Kram S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0