Klippning.

Så igår var jag även och klippte mig efter skolan. Det blir superbra tycker jag. Tog nästan 2 decimeter. Håret är lite konstigt just nu eftersom jag har massor av olika produkter i som måste slitas bort men sen kommer det nog bli asbra! Haha. När jag kom hem färgade jag håret också! Jag valde en mörkblond färg... men mitt hår blev mörkbrunt. Hur fan är det möjligt? Haha. JAG LÄGGER IN EN BILD SÅ FORT JAG KAN!

Nu ska jag i alla fall tjata hål i huvudet på mamma så hon gör klart maten snabbare... JAG ÄR ASHUNGRIG! Haha.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: fridar

sv: hahaha aså ja de va läskigt. !

2009-10-10 @ 11:44:06
URL: http://friiidaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0