Music Monday.

Idag:

One Less Lonley Girl


Viva La Vida

Turn It Off

Use Somebody

Och för er med spotify... Humanoid

Så dagen började i stor sätt på sämsta möjliga sätt... spanskaprov. Fyfan, det är inte kul asså. Jag svarade inte på tillräkligt mycket för att kunna få G så det är väll bara att sätta sig och plugga igen. SUCK! Men så går det Stephanie när man inte jag det från början. Jag får skylla mig själv. Ja, men annars är det väll inte så mycket från skolan.

När jag kom hem satte jag mig framför datorn och fixade lite. Jag har drogat musien ovanför hela dagen! Annars är det inget! Jag borde verligen ta tag i engelska men jag kan inte hitta orken. Engelskan kommer jag klara i alla fall. Men snart, då blir det lite repetition av gramatiken.

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0