Niklas var verkligen kärlek igår.

Jag fattar inte hur han kunde åka ur! Han valde en asbra låt, som jag faktiskt kände till (till skillnade från typ flera andra... eller jo, jah kände till alla men han valde i alla fall en bra låt men skit samma. Haha.) och han sjöng svinbra! Ibland är svenska folket bra störda. Nae, jag förstår verkligen inte. Men som han själv sa "det här är bara början, nu har jag fått uppmärksamhetern jag behöver för att fortsätta" Det är så det ska låta! Jag vill höra mer av dig nu!



Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: tack! :D <3

men eller hur! han borde inte åkt, jag tycker att reza eller va hon heter faktiskt borde åka.. asså, hon är bra, men inte idol! iaf enligt mig =)

2009-10-24 @ 20:56:44
URL: http://ankkann.blogg.se/
Postat av: Andrea

sv: tack! :D <3

men eller hur! han borde inte åkt, jag tycker att reza eller va hon heter faktiskt borde åka.. asså, hon är bra, men inte idol! iaf enligt mig =)

2009-10-24 @ 20:57:10
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0