Oj, jag ramlade visst!

O herre gud! Nu ska vi se om jag kan förklara dagens helvete i skogen så att ni som inte var med förstår! Okej, here we go!

Så, idag var det orientering i skogen! *suck* Men det var ju bara att dra sig upp dit! På vägen dit hade typ Karlo och Julia tjafsat om vem som skulle bli klar först! 8 kontroller utspridda på ett jävla stort fält! Aja, skit samma.

Så vi går runt där och letar efter skiten! Och på typ näst sista kontrollen halkar Ankan när vi ska gå ner för en as stor sten! Haha, och alla typ asgarvar åt henne! Men jag skulle inte vara så snabb med att skratta! Jag skulle klanta mig ganska ordentligt jag också! Haha, Men det var ju inte så faligt. Hon fick bara några små fläckar. Så fortsätter vi snabbt mot den sista som jag visste vart den var! Då ser vi att Karlo och Kevin (som han sprang tillsammans med) kommer bakom oss (vi gick) så vi går typ ännu fortare! När vi kommer fram till platsen letar alla as mycket efter den och Karlo hittar den först! Så jag springer också fram för att markera och springa till målet som bara ligger typ 200 meter bort! Okej, så precis vid kontrollen ligger en backe man brukar åka pulka i och då tänker jag att jag kan springa ner för den och komma först! Haha. Och då ser jag Karlo komma på sidan av backen så jag springer!

Först tänker jag "VAFAN! ÄR JAG DUM I HUVUDET ELLER? JAG KOMMER RAMLA!" Men jag fortsatte springa eftersom jag redan var typ halvvägs ner! Och då ser jag en fucking sten och märker att jag aldrig kommer hinna stanna. Så vad jag än gör kommer jag ramla! Haha Omg! Så jag springer på stenen och ramlar som en fucking säl frammåt och bara glider i leran. När jag väl har stanna kommer alla fram och asgarvar! Haha inklucive jag. Och inte nog med det! Framför backen sitter alla som redan har kommit imål och alla lärare! Men som tur var hade inte allt för många 9or kommit tillbaka än! Haha! Men tro inte att inte alla kommer veta det i alla fall! Inga hemligheter i Ljungsbro inte!

Aja! Glad att kunna underhålla bara. Haha.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

åååh, jag tycker att alla är sjuuukt snygga! ^__^

jag vill se.

se den med mig?



ska vi lägga till varandra på bloglovin cutiee? :3

2009-10-01 @ 17:13:13
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: anonym ;)

hahahhahhahahahhahahahahahah

2009-10-01 @ 18:50:59
URL: http://friiidaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0