One less lonley girl.

Idag har jag varit duktig och tjänat ihop 150:- själv. Suck. Jag sitter i sporthallen i typ 3 timmar och fryser ihjäl och får bara 150:-. Fyfan, snålt! I alla fall, vaknade upp hos Josse... juste, jag kankse ska dra gårdagen först? Okej, det tar vi i nästa inlägg. Haha. Som sagt. Vacknade upp så jävla frusen hos Josse vid 9. Och vid halv 10 åker jag och Julia hemmåt. Hon körde hem och jag gjorde mig klar för att dra till sporthallen och sitta i seketariatet. Okej, sen typ blablabla jag känade ihop 150:- och nu är jag hemma igen! Eller det har jag varit sen 3. Ja, inget mer att säga om det ämnet skulle jag tro.

Och jag orkar verkligen inte skola imorgon! Spanskaprovetimorn är ganska kris för mig! Jag överdriver inte när jag säger att jag kan ca 1% av provet...

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: fridar

sv : hahah okejdå

2009-10-11 @ 19:14:33
URL: http://friiidaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0