Reality is gone.

Tjejerna spelade en superbra match idag! Resultatet blev dock 18 - 21? till RP. Det tappade lite i andra men annars spelade dom faktist riktigt bra! Det var ju som sagt bara första matchen för säsongen!
Det kändes otroligt lustigt att sitta och kolla på istället för att vara delaktig nere på planen och skrika till alla vad man kan gör bättre osv. Eller jag satt ju typ och sa för mig själv vad som kunde förbättras! "Spring in där!", "Satsa nu!" Haha, det var en konstig känsla att inte kunna påverka. Men det är ju bara att vänja sig! Jag hade igentligen ingen lust att spela bara den här känsla av att veta exakt vad som är fel när det inte funkar var väldigt konstig! Man ville lixom bara springa ner, ruska till alla och fråga dom varför som inte ser dom enorma luckorna i försvaret! Haha, men jag vet att det inte är så självklart nere på planen. Men man ser verkligen allt från lektaren!

 

Ännu en gång då... ska iväg till Julia snart! Vet inte riktigt när än men inom dom närmaste timmarna! Och Julia har låvat mig att vara upp längre än 02.00! Vilka tror hon kommer klara det? Jaså det tror ni... men om jag säger såhär då... (Julia somnar i vanliga fall vid typ 10!) Okej, vad tror ni nu då? Haha. 


Bara 1 parson fattas för att göra kvällen bäst! ♥

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: J U L I A

Hahaha. Tro mig, jag ska klara det :D

2009-10-03 @ 20:16:53
URL: http://juliaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0