This is goodbye.

Jo, jag har ganska roligt här faktist. Sitter och lyssnar på Dannys album Heart Beats. För er med spotify har jag länkat! Jag kommer ihåg när pappa gav mig den... Jag hade suttit och sagt att jag ville ha skivan i flera veckor. Och sen när jag skulle gå och lägga mig en dag låg den på min kudde! Och jag sprang ner för trappan till mamma och pappa och dom bara satt och flinade åt mig!

Fyfan, tiden flyger verkligen förbi! Det är lite skrämmande faktiskt. Hur snart allt kommer vara över... Förut har jag verkligen längtat till att vi ska få sluta 9an. Ta nästa steg lixom... men nu känns det alldeless för läskigt! Vi växer upp, det kan jag inte förneka. Men det går fort, för fort!

Men det är inget jag igentligen vill tänka på nu! Att vi måste säga farväl snart. Även det är ganska oundvikligt. Med tanke på allt tjat om gymnasiet. Det är bara att inse, snart måste vi gå vidare, ta nästa steg. Våra liv behöver inte bli sämre, men nästa steg måste vi ta!

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Josef

Tack så mycket för tipset! Alltså jag visste inte att det fanns någon midnattsvisning. Men tack vare dig så vet jag det nu :D Och jag tror att ska göra det. Skulle vara jätte kul.

2009-10-27 @ 17:30:48
URL: http://noiretcouleur.blogg.se/
Postat av: Andrea

sv: haha jag vet! :D Det är snyggt, men den gamla va oxå söööt! :D hehe ! ;)

Men steffi, förvänta dig inte att han plattar det på konserten.. hahaha skämt osidå.. xD

2009-10-27 @ 21:01:11
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0