Why did I drown?

Jag fattar inte vad det är med mig...
Jag känner mig tom inuti, ihålig.
Något måste vara fel, något är fel. Och jag vet inte vad det är.
Jag vill inte gå upp på morgonen.
Jag vill inte träffa människor.
Jag vill inte gå ut och möta världen. Helt själv.
För det är verkligen så det känns, jag är helt själv, i den här mörka kalla världen. Helt själv.
Något fattas...
Något jag aldrig haft eller något jag har tappat fattas. Och jag vet inte vad det är.
Något som får mig att vilja. Det finns inte där. Och utan det orkar jag inte.


Kommentarer
Postat av: Ankan

Du har mig! Gör som jag, jag tänker på Paris när vi ska se jb, men man borde ha en joe ;) ne men seriöst nu va, du har mig iaf ! <33

2009-10-27 @ 12:25:43
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0