Brand New Eyes.

Idag släpptes Paramores nya album Brand New Eyes. Tänkte att jag skulle ta och lägga upp låtarna här. Vad säger ni om det? Ja, jag gör det i alla fall. Haha.

Careful

Ignorance

Playing God

Brick By Boring Brick

Turn It Off

aukustisk

The Only Exeption

Feeling Sorry 

Looking Up

Where the Lines Overlap 

aukustisk

Misguided Ghosts

All I Wanted


Okej, det var en jävla massa låtar. Undra hur mycket fel jag har gjort... Haha. Jag tror dock att det finns aukustiska versioner till alla. Jag ska se om jag orkar leta upp dom annars tror jag nog att ni nörjer med det här. Eller? Haha!

En av mina favoriter är nog Turn It Off aukustiskt eller All I Wanted. Vilken gillar du bäst?

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0