Flickan som lekte med elden.

Förlåt att jag har varit typ sämst i denna värld på att uppdatera den senaste tiden men jag har verkligen inte haft någon som helst lust att blogga. Det får ta den tid det tar att vilja göra det igen.

Annars då? Jo, igår var jag på bio md the friends. Vi såg Flickan som lekte med elden. Uppföljaren till den populär filmen Män som hatar kvinnor. Själv har jag varit lite för fast i ett och annat så jag hade inte kollat på första filmen fören i lördags. Vilket stort sätt är ett halvår efter att den kom. Igentligen är det inte min typ av film över huvud tagen men jag tycker faktist att den var riktigt bra! Och det var andra filmen också! Så jag tycker verkligen att ni ska gå och se den om ni inte har det.



OMG! Ni skulle ha sätt mig i salongen när NM  trailer kom på! Eller, först satt jag typ och hoppades som en lite jävla mört att dom skulle visa den och sen när det kommer fram typ piper jag till och sätter händerna framför ansiktet! Inte sådär av rädsla när man täcker ansiktet utan när man typ blir chokad och sätter för näsa eller nått! Haha. Ah, skit samma. Ankan ba: "Nu börjas det..." Haha, jag går mina vänner på nerverna om ni ville veta. Haha, omg... och sedan när att är klart sitter jag där och nästa snyftar! Då kommar Ankan igen: "Då gråter väll inte nu!?" Haha, serriöst! Jag frågade dom om jag skulle köpa en plats lite längre bort till mig när vi ska gå på bio och se den se (DOM KOMMER SKÄMMAS ÖVER MIG JAG LOVAR!)... Men det behövdes tydligen inte. Haha!

 

Annars har det väll inte hänt så mycket som jag inte har sagt något om i bloggen.

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0