I know who you are.

Igen skola idag heller. Fan vad det här är tråkigt. Ganska soft att vara men det börjar bli sjukt tråkigt. Det blir lixom bara, film, film, sova, film... Hostan börjar försvinna och jag har inte lika ont i halsen längre. Men istället har jag blivit mera vanligt förkyld. Med täppt näsa osv. *suck*

Jag har i alla fall jobbat lite med designen idag. Det går frammåt. Jag har i stor sätt bara headern kvar. Jag vet inte riktigt hur jag ska ha den än men det kommer väll. Haha.

Nu ska jag gå och göra mig lite te eller något. Så att jag kan andas. Haha.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: v

frågestund på bloggen just nu :

2009-09-04 @ 21:02:47
URL: http://goldira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0