Idol snack.

Var det någon mer än jag som såg att Kisses bror (ingen som hellst aning om vad människan heter) var en av dom första som visades upp under dagens avsnitt av Idol. När jag såg honom hoppades jag förgäves att dom även skulle visa upp henne. Men det gjorde dom såklart inte. Haha. Jag ville se henne förhoppningsvis förnedra sig framför hela Sverige. Men det fick jag inte. Haha.


Kissie hade visst skrivit det på sin blogg men jag såg det totalt under programmet. Jag var uppmärksam. Haha.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: fridar

JAG SÅG DET OXÅ HAN VA DÅLIG !! hahahha

hoppades oxå på att få se henne ju !

2009-09-08 @ 21:48:42
URL: http://friiidaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0