Jadu... lite allt möjligt.

Ursäkta för min dåliga uppdatering idag och igår. Jag har i stor sätt sovit i 2 dagar nu. Jag fattar inte varför jag är så grymt trött. Jag är alltid trött och jag vet aldrig varför. Ibland undrar jag om jag blir drågad av mina föräldrar eller något. Haha. Nej, men det skulle vara kul att veta orsaken.

Så, vad händer ikväll gott folk? Antar att jag ska träffa upp kompisarna och ha det mys! Kärlek. Imorgon är det studiedag också. Det gillar vi otroligt mycket! Haha, så jag har fått 3 dagar ledigt nu. Sedan skola på fredag och ledigt idag. Soft!




Nästa Torsdag rycker mitt hår. Jag ska raka bort hela skiten. Fan heller! Aldrig att det skulle hända mig!

Detta händer inte Stephanie...

- Jag rakar av mig håret!

Haha. Ne, jag ska klippa det 1-2 dm bara. Eller bara och bara, det är ju ganska mycket. Men som ni förhoppningsvis vet har ju jag väldigt lång hår så det kommer fortfarnade vara långt. Och sedan ska jag klippa upp det massor med. Sedan, fredag eller nått ska jag färga det också! Mörkblont! Sen är jag osäker på om jag ska lägga i bruna slingor eller inte. Det har jag inte riktigt bestämt mig om ännu. Men jag tror det. Först måste jag ju se till att det mörblond blir bra. Det kommer säker faila sjukt mycket första gången. Eftersom jag har så pass mycket olika färger i mitt hår just nu. Ja, vi får hålla tummarna. Så ingen kommer känna igen mig när jag kommer till skolan nästa måndag. Haha. Det ska bli kul! Haha.

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0