Jag behöver VERKLIGEN fylla på min garderob!

Varning för lååååångt inlägg!


Dom vanliga t-shirt:arna från gina måste jag köpa med mig ett par hem nästa gång jag är i stan! Gina Tricot - 99:- /st.


Om jag av någon anledning inte köper med den här assnygga västen hem får typ jag vet nte vad! Döda mig! Haha. Gina Tricot - 299 :- /st.


Skulle behöva en midjekjol också! Gina Tricot - 129:- /st.



Nya mössor måste jag ha! Dom 2 andra ser lite varmare ut! Kanske något att ha mitt på vintern dom då! Gina Tricot - 59:- /st.


Och jag ska ha den gula! HM - 249:- /st.


Varför har herr alltid massor med snygga kläder? HM - 99:- /st.

Jag behöver även massor av jeanstights! Dom är typ mitt liv i stor sätt! Haha.

En fråga bara? Är det någon som vet vart jag kan hitta typ... cowboyboots eller något liknande med klack på. Om ni vet vore det typ asbra! Leter nämligen efter det! Ha det!

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: okej :) hihi tack för att du deltog i min undersökning, och vad kul att du läser min blogg :D välkommen tillbaks <3

2009-09-27 @ 18:32:44
URL: http://haidis.se/
Postat av: Andrea

sv: jaa! ;) ha-ha annars hade jag inte suttit här nu, HAHA, då hade jag varit i himlen, för jag hade gjort detsamma som du hade gjort ;) haha.

2009-09-27 @ 23:00:43
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0