Lämnar tråkiga Ljungsbro.

Imorgon drar jag till Göteborg med Josse, Ankan & Julia! Det ska bli soft. Lämna stendöda Ljungsro och hitta på något. Liseberg för hela slanten. Yeah! Härlig det! Kommer hem på söndag. Det blir nog en hel del med bloggande under bussresan. Men vi får se. Kanske till och med en videoblogg. Om dom andra passegerarna inte får allt för mycket damp på oss.



Random nu då: Idag var roligaste skoldagen på länge. O herre gud! Josse och Ankan vart "retade" för videonlägget jag la in för ett tag sedan. Kolla in det. Haha. Imitation på AmandaVarDet. xD

Puss &Kram S

 


Kommentarer
Postat av: anksss

mh, det va veeerkligen så jävla kul, jag har aldrig haft så kul.

jag hoppas att du förstod ironin i det hela. HAHAHAH XD

2009-09-10 @ 17:28:18
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0