Lättar på hjärtat lite!

Jag har otroliga smärtor i huvudet. Jag tror jag dör! Så jag ska hålla mig kortfattade i detta inlägg...

Jag har verkligen varit otroligt dålig på att uppdatera den här veckan. Känner mig jättedum! Men det är sådan som händer biland. Jag ska försöka undvika det men jag går trotts allt i 9an, och allt hänger på det jag presterar iår. Så jag hoppas ni förstår om jag kommer ha mina små avbrott då och då. Som jag sa, ska försöka undvika det men jag ska kan inte lova något.

Jag ska gå och lägga mig nu! Jag är helt utmattad idag. Herregud, är det möjligt att vara tröttare än jag varit förut? Tydligen!

Nej! Nu ska jag sova!

Puss &Kram S

 

(Ursäkta att texten blev fail! Jag orkar verkligen inte skriva om och jag fattar inte hur jag fick den så! Gick bra imot något! Haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0