New Moon soundtrack.

Det närmar sig verkligen nu. Jag fattar det verkligen inte. Det är fr mycket allt ihop. Låtarna till soundtracket börjar avslöjas och vad jag vet har än så länge bara 1 låt blivit tillgänglig för oss fans. Eller en preview finns i alla fall.

Dead Cab For Cutie - Meet Me On The Equinox (preview)



Gjord av ett fantastiskt band som jag har lyssnat på ett tag men nu när dom kommer med i NM kommer dom väll också bli ett par favoriter.



Vart i filmen kommer vara med är okänt. Det är ju inget man igentligen brukar gå ut med så vi får väll vänta och se under filmen. Men jag kommer säkert inte lägga märke till det. Jag kommer vara för upptagen med att tjuta ögonen av mig. Fy! Jag kommer skämmas över mig själv.

GE.MIG.NOVEMBER.NU!


Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0