So lovely.

Vilka visste att Bella Swan fyller år idag? Jag gjorde i alla fall! Haha. Jag håller koll vettu. Så typ grattis till henne. Haha. Hej jag heter Stephanie Dahl och jag säger grattis till någon som inte finns.



Ja, hemma från Göteberg är jag i alla fall. Sorry att det blir väldigt dåligt med uppdatering under tiden men jag hade annat och göra! På dagarna var vi borta och på kvällen var jag alldeles för trött för att blogga. Men, det kommer nog bilder imorgon eller på Tisdag så ja.

Nu ska jag typ fortsätta snurra runt lite på ninternet oh sedan läsa lite och dr amig till sängs.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: alexandra

bättre så?! ;)

2009-09-14 @ 20:58:33
URL: http://alexandrakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0