Someone Wake Me Up.

Sjuk sedan i Onsdags. Eller igår blir det ju då. Det suger verkligen. För det är ju inte bara så att jag har lite ont i halsen längre, som jag hade från början. Ne, nu svider mina ögon, jag hostan non-stop, mitt huvud dunkar och näsan är helt täppt. Usch!




Idag har jag ändo varit ganska duktig på att uppdatera va? 5 inlägg... Okej, det kankse inte har varit så mycket innehåll i inläggen att notera men what ever. Inlägg som inlägg. Haha.

Nui ska jag väll fortsätta vara onormalt aktiv på facebook och läsa lite kärlek.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: alexandra

har du märkt att det står kommentarera där man trycker? :)

2009-09-03 @ 23:03:55
URL: http://alexandrakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0