Sömnproblemsnätterna är tillbaka...

...så jag tog mig an 2 avsnitt av The Vampire Diaries. Alla vet ju vid det här laget att jag har ett vampyr beroende så även det här serien faller mig precis i smaken. Riktigt bra är den också! Rekomenderar den riktigt mycket. Det är inte bara "vampyrproblem" det handlar om, utan också mycket av det dagens ungdomar tvingas hantera. Inte är det något för på killarna som spelar vampyrer heller. Holy shit.



Elena, tonårstjej som förlorade sina föräldrar i en bilolycka finner tröst hos den nya killen i skolan - Stephan. Men vad Elena inte vet är att Stephan är en vampyr. Stephans äldre bror har inga problem med vampyrlivet och gör som han vill. Vilket ställer till för problem för honom och alla andra i staden.

Än så länge finns bara 2 avsnitt ute så jag längtar till tisdag trro jag det är när nästa kommer ut! Yey!
Haha.

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0