Till Eddie.

Okej, jag har typ ingen aning om du ser det här men nu jävla ska jag gnälla. 

- JAG HATAR FYSIK! Vafan är poängen med det? Jag fattar inte varför jag tvingas kunna vad joniserande strålning består av... Ahhh! Jag kan lova er att jag ALDRIG kommer behöva kunna det i hela mitt liv! Jag blir så sjukt jävla trött på det! Fyfan! Och Boman helvetet... som flera gånger om står och säger att vi har så jävla ont om tid - sedan står han och visar utklipp ut serietidningar för oss. Jag tror jag smäller av. Vafan har människan i huvudet?

- JAG ÄR STRESSAD! Fysik, Tvätta kläder, Packa, Städa mitt rum, Fysik, Fysik, Fysik, Fysik. Jag hatar att ha massor att tänka på. Då glömmer jag alltid hälften. Fan! Ta det lugnt nu Stephanie!

- HAR JAG FÅTT SVININFLUENSAN ELLER? Varför går inte min fucking förkylning bort. Det måste vara det mest irriterande i världen att hela tiden behöva host eller snyta sig eller vafan det nu är man gör. Om någon någonsin för chansen - utrota förkylningen!

 

- NÅGOT STÅR HELA TIDEN OCH TJUTER I HUSET! Vad är problem lixom. Fan va störande. Tänk er typ en brandvarnare. Men det piper bara. Typ var 20 sekund. Och jag har ingen aning om vad det är heller. Så jag kan inte stänga av skiten. Döda mig nu snälla!


Så nu... nu har jag dampat av mig lite. Nu hinner jag inte mer. Massor att göra!

Puss &Kram S

 


Kommentarer
Postat av: fridar

varföt till eddie ? xd

2009-09-10 @ 21:29:40
URL: http://friiidaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0