Twilight målningar.

Jag ska verkligen försöka sluta blogga så mycket som Twilight men det är bara det att det finns så otroligt mycket att skriva. Eller ni kanske vill att jag ska blogga om det? Vad tycker ni?

Dom här målningarna gör mig serriöst arg! Varför ska någon kunna måla så här jävla vackert när inte jag kan det. Världen är bra orättvis.

Emmett & Rosalie


Kolla hur hon har fått till Rosalies ögon! Herregud! Och håret!

Jasper & Alice


Den här bilden är nog en av mina favoriter. Eller alla är det men den hä sticker ut. Det är så extremt tydligt vilka det är. Och alla detaljer är så bra gjorda. Den är helt otrolig.

Twilight: Edward & Bella


Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag blir helt mållös.

New Moon: Bella & Edward 


Edward


Allvarligt, ser ni dom där ögonen. OMFG! Jag skulle kunna leva på att få kolla in i dom hela dagarna.

Det finns en enkel - bild på Bella också men om jag publicerar den kommer jag att avslöja lite ifrån 4de boken. Och eftersom jag har läsare som jag vet inte har läst ut den tänker jag inte lägga upp den fören dom är klara. :)


Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Ankkkan

sv: haha okeej, scaaaaary xD <3 det kanske var ngt gammalt, elr? hahaha xD

JAG SAKNAR DIG MEEST!!!!!

2009-09-09 @ 16:49:25
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0