Tyck synd om mig...?

Jag är sjuk! Igen! Mitt liv är verkligen ingen höjdare just nu. Försöker läsa lite Fysik men jag har alldeless för ont i huvudet för att äns försöka förstå. Jag har prov på fredag och jag har missat dom 3 senaste lektionerna. Kommer det här gå åt helvete eller vad?



Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på... sova kankse, drick te. Ja, gud va gott. Haha. Eller jag kankse ska gå ner och göra mig lite fruktsallad. Det lockade verkligen.

Annars kommer det bli en ganska soft dag. Jag hade ju tänkt gå up på en promenad men det går nog inte så bra nu när jag hostar ner allt i min närhet.

"Klockan är mycket", sa han igen, med en röst len som sammet. "Sov, min Bella. Dröm vackra drömmar. Du är den enda som någonsin har rört vid mitt hjärta, och det kommer alltid att tillhöra dig. Sov, min ända kärlek."

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0