Planerar för fullt!

Kan ni gissa om jag har tråkigt? Jag sitter och kollar på klänningar till avslutningen nästa år för att veta ungefär vad jag vill ha.

Skor vet jag redan vad jag vill ha. Höga "gladiator - klackar". Fattar ni vad jag menar då? Jag kan inte hitta någon bild men de finns i alla fall i alla sko affärer. Det ser ut som gladator skor lite men med klack på. Jo, jag tror ni fattar. I alla fall. Svart sånna Med en troligtvis vit klänning. Jag skulle vilja ha en ljusrosa klänning men jag passar inte i det. + att det känns som ett måste att ha vit klänning på sig.

 

Men fyfan, här sitter jag och planerar något som kommer att inträffa om typ 9 månader. Men den tiden kommer nog allt gå bra fort.

 

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Ankkkk

Jag är miss skjuta upp allting, jag springer väll runt dagen innan eller ngt, hahaha ! xD jag som vet precis hur min klänning ska se ut, den finns kanske inte att köpa längre, mamma kanske måste sy om det är så. och det lär ju ta sin tid, FÖR JAG SKA HA DEN KLÄNNIGEN ANNARS JÄVLAR! HAHAHHA XD

2009-09-01 @ 21:16:37
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0