What I love.

Ny promo bild - så underbar.

 

Jag tänkte först skriva att jag inte är något stört fan som inte gör något annat än tänker på twilight eftersom jag skrev rubriken innan jag visste vad jag skulle skriva om... men nu tror jag jag skippar det. Eftersom jag då skulle stå och ljuga så mycket som är möjligt. Haha. Någon som fattade?

Jag känner mig lite cool... jag har fixat spotify. Haha, eller mi syrra fixade det åt mig. Tack!

Det var väll typ det. Jag ska nog iväg till Juia snart. Mys! <3

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha varsegod ;)

fan va hälig bild btw! :o

2009-09-05 @ 23:57:07
URL: http://alexandrakarolina.blogg.se/
Postat av: Ankkkkssssssssss

uuuh cooling ;)

jag är mindre cool dock, men så äre att vara kompis med steffi, man kan ju inte alltid vara coolast... HAHAH.

Jag är sjuk & varför är jag inte förvånad? HAHAHHA.

2009-09-06 @ 13:41:33
URL: http://ankkann.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu borde du vara lite snäll och blogga mycket till mig nr jag sitter här o sjukar mig o har allmänt jävla tråkigt & tääänker komma till skolan imr! ;) fast jag är nog frisk så det är ju bra (Y) TIHIHIHI =)

2009-09-07 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0